« terug naar vorige pagina

Tip of klacht

Heeft u een compliment of tip?

Heeft u een compliment over of een tip voor één van onze medewerkers? Laat het ons weten! Met uw tip kunnen wij de dienstverlening in onze huisartsenpraktijk naar een hoger plan tillen. Geef uw tip door aan uw huisarts of aan de assistente via de telefoon, persoonlijk of via een bericht via MijnGezondheid.net.

Heeft u een klacht?

Praat erover met uw huisarts dan proberen wij uw klacht op te lossen. In onze huisartsenpraktijk proberen wij u zo goed mogelijk te helpen en graag leren wij van uw klacht zodat wij de kwaliteit van onze zorgverlening kunnen verbeteren en u het vertrouwen in onze huisartsenpraktijk behoudt. U kunt hiervoor een afspraak maken of door het klachtenformulier in te vullen en bij de balie in te leveren of te mailen naar klachten@huisartsenls.nl. Let op de klachten worden alleen in behandeling genomen als het klachtenformulier volledig ingevuld is.

Klik hier voor het klachtenformulier.

Wij streven ernaar om uw klachten uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden.

Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijns Zorg (SKGE)

Komt u er met ons niet uit dan kan de huisarts u in contact brengen met de klachtenfunctionaris van DOKh (Mevr. Blok, Mevr. te Hennepe, Mevr. Kuiper, Mevr. Bergman, Dhr. Movig en Dhr. Verlaan en Mevr. Noordhof) of met de SKGE (Mevr. Noordhof, Mevr. Driehuis, Mevr. van den Berg en Mevr. Verkaar). Klik hier voor meer informatie over de klachtenregeling van DOKh en klik hier voor meer informatie over de klachtenregeling van SKGE.